2011. november 16., szerda

Nyárból karácsonyt

Hétfőn a buszból láttam máris megérkeztek az egykarú minidaruk és mindent elárasztanak égőkkel, jelezve itt a karácsony vagy mi. Vajon az idén hol kap helyet az Ursus szív/sörnyitó installáció. Na de nem ez a lényeg, ráébredtem, hogy alig másfél hónap és máris karácsony. 





Nem akarok lemaradni, szabtam varrtam, bontottam és hímeztem, így elkeszültek az első karácsonyfadíszek.




Kell hozzá egy fehér vászon rövidnadrág, egy kis ábrázológeometria, türelem, nagymamától csipkemaradék meg barna fonal.
Szétbontottam a nemtudom-miértis-vettem-meg nadrágot, kimostam, kivasaltam. Előkerestem a szögmérőt és vonalzót a sablonkészítéshez. Gondolkodóba estem hogyan is kell szabályos hatszöget szerkeszteni Autocad nélkül, olyan régen volt az elsőév és a rettegett ábrázológeometria szeminár. 










Elkészült a sablon (körző is kell hozzá), majd jött a kirajzolás, körbevágás és varrás. Legunalmasabb része a kitömés volt. 









Aztán a díszítés. Az első variácó  (bordó horgolt rátét) nem tetszett. Végül a csillagok hímzett arcot kaptak, némelyik csipke masnit. A masniban nem vagyok biztos, kérlek segítsetek.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése