2011. november 30., szerda

Még több mosoly









A kiscsillagok sikere meghozta a kedvem, így készítettem mosolygós szív-díszeket is. Nem tudtam dönteni ducik legyenek vagy szabályosabbak, végül lett ilyen is,olyan is.





Mivel a vászonnadrág már elfogyott, így a szíveket már vászoncsíkokból szabtam ki. Ez a fotó eszembe juttatta a tavalyi mézeskalács készítést, jaj az nagyon jó volt. Barátnőmmel és gyerekeivel több napig gyúrtuk, formákkal szabdaltuk, sütöttük és díszítettük a nagy adag mézeskalács figurákat. Karácsonyra mégis alig maradt, olyan finomak voltak. Remélem az idén is lesz közös ünnepi sütés.







Most a kirajzolás után nem szabtam fel a sávokat, hanem előbb körbevarrtam a szíveket. Anyagtakarékosabb és megkönnyíti a várrást. Leültem egy jó sorozat elé és megtöltöttem őket, külön erre a célra vásárolt puffal. Sokkal gyorsabb ezzel dolgozni mint a vatelinnel.











Este volt már, én meg álmos, így készültek az első alvó szívek. De készültek "hagyományos" félmosoly és nagy mosoly szívecskék is.














Ma végre improvizált fotódobozban készítettem a képeket. Nem kell hozzá más csak fehér vászon, valami keret (pl asztalsarka, vasalódészka), végtelenített háttér, illetve fényforrás (asztali lámpa). Íme a végeredmény: együtt a nagy társaság!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése