2011. november 29., kedd

Gombszemek











Legutóbbi otthon (szüleimnél) töltött hétvégén, anyukám Burda kollekciójának újralapozása közben akadtam rájuk, mármint a leírásukra(Burda 2000/2). Pár éve már horgoltam egy foltos zsiráfot ajandékba. Most elmaradtak a foltok, de horgoltam egy vízilovat is.












Elkészítése nem bonyolult, egyszerű rövidpálcás körhorgolás. Nem kell más hozzá mint horgolótű, biztosítótű, türelem, sok számolás és idő. A részeket külön a leírás szerint meghorgoltam, igaz eltértem néhol: a zsiráf nyakát megnyújtottam, a víziló orra is nagyobb lett, a lábakat meg a test méretéhez igazítottam. 













Az orrészt meg a lábakat vatelinnel töltöttem, míg a törzs-fej részt babzsákba való polisztirol gyönggyel. Ettől zizegnek és nehezen lehet letenni őket, olyan kis gyúrnivalók. Felnőtteknek jó stresszoldó.










Bár vettem hobbiboltban üvegszemeket, vegül mégis a gombszemek mellett döntöttem, szerintem így sokkal szerethetőbbek. 
















A bordó zsiráf és barátja, a szürke víziló alig várják, hogy gyerek kezekbe kerüljenek.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése