2013. január 30., szerda

Macifül

 Novemberi szép hóeséses napon vártam a nagy karácsonyi hangulatra. Keresgéltem a karácsonyi süti-recepteket, adventi koszorút készítettem, de a karácsonyi hangulat, ami bekebelezte a várost és embereit, csak nem jött.
Szomorúan lapozgattam a  kézimunkás folyóírat tavaly karácsonyi számát, ott találtam ezt a macisapkát. Régen kötöttem, nem túl sok sikerrel, fél pár zoknit, két megkezdett pulóvert, rövid sálat....


Első macisapka elkészült, de a minta szerinti fülekkel nem voltam elégedett, kicsik voltak és lekonyultak. A macifül fontos, így horgoltam megfelelőeket.
Macifül meghozta kedvem a kötéshez, elfeledtetve a várakozást. Siettem fonalat, kötőtűket és béléshez polárt vásárolni a következő sapkához.









Még egy kis történet a macisapkáról. Tükimanó (keresztfiunk) játszás közben felfedezve a macisapkát, odahozta megmutatni: "Nézd Zsuzsa macifül alszik."





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése